måndag, augusti 18, 2008

The last day

Idag är min sista lediga dag. Dock fick jag inte sova speciellt länge innan jag vaknade första gången.. då höll syrran på å väsnas vid halv7, sen ringde pappa vid kvarti11 och sen fick jag lite sömn till 12 ungefär. Gick upp och åt frukost, satt ute en stund i solen men bestämde mig för att gå in efter en liten stund för att det blåste.. Sen drack jag kaffe å satt å läste i någon timme. Sen gick jag igång med dammsugaren i mitt rum, det behövdes faktiskt även om det inte var mer än någon vecka sen jag städade.. Sen blev det tv'n det sista och när pappa kom hem vid halv4 så käkade vi..

Har precis vart ute å gått å tränat. Sjukt skönt och vädret är ju inte heller helt fel för en gångs skull. Typiskt att sommarens väder kommer när man börjar skolan igen imorgon! well.. får väl vara glad att solen kommer nu så att jag kan dra åt mig lite till energi innan den äckliga och långa vintern kommer. Usch!

Och idag fick jag veta en sak som är nervöst som sjutton, och jag får bara hoppas att det går vägen..

Åker till stockholm någon helg nu framöver till philip. Ska bli skönt att komma bort från allt här hemma för jag är grymt trött på det. Vill verkligen ta studenten NU så jag kan flytta härifrån, vara beroende av bara mig själv osv..

Igår fick jag bekräftat att jag har 2 underbara vänner som finns där no matter what.. Kändes väldigt bra faktiskt. För igår mådde jag kasst igen. Men bara att försöka att bita ihop å vänta på bättre tider. (host)

Inga kommentarer: