tisdag, maj 17, 2011

Viva la vida

"begun by blood, by blood undone"

har suttit å glott pirates på tv med bästa nathis, å druckit ett gäng koppar te. å idag har jag inte rökt en enda cigarett, trots att folk bjudit, känns sjukt bra! onödigt att röka ju, försämrar bara konditionen och lungorna.. så så är det. renlevnadsmänniska jag börjar bli. nu fattas bara träningen som jag måste komma igång med på riktigt igen. sen så..

och nej, jag är inte den "knarkhora", som jag så fint blivit kallad, som alla verkar tro. just so you know. sen vad folk säger, det får stå för dem. jag vet i alla fall vad jag står för och inte, å jag tänker inte ta en massa skit för något jag inte gjort. that's just it. å jag orkar inte bråka med någon heller. jag är bättre än så! att folk däremot kallar mig "knarkhora" kan jag känna är smått onödigt, speciellt när de inte vet något. och med tanke på att jag aldrig sålt sex för pengar eller rört knark i hela mitt liv så finns det noll grunder för påståendet. nej men skämt å sido, tänk på vad ni säger innan ni vet hur saker å ting ligger till. tack!

1 kommentar:

Emelie sa...

Moget av dom liksom...
<3