måndag, maj 30, 2011

My plug in baby

mmm.. muse official top 20 på mtv rocks. älskar kanalen ibland.. muse, mums! har precis kommit hem från grannen,. har druckit kaffe, suttit ute i solen på balkongen samt glott en awesome animerad film, dumma mig. asgooooo! "it's so fluffy" hahahahahahaha. jag å felicia har skrattat kan man säga.

sitter nu å väntar på att finaste ska ringa. om han kan ta å komma hem snart. hmpf.

annars händer de väl inte så mycket. imorgon ska jag ha en egen lektion med mina bästa omvårdnadselever. ska bli kul.. :) sen äre london som gäller nästa vecka... längtar!!! sen ska vi hämta hem lillasyster vovve på söndagen då jag kommit hem. sen har väl jag lite sommarlov. sista seminariet på fredagen då jag är i london, sen äre over! då tar jag några dagars sommarlov innan det är dags för jobb all summer.

så äre..

Inga kommentarer: