söndag, maj 08, 2011

LIGGA?!

jävla fitta! jävla hora! jävla kuksugare! jag hatar killar, hatar mänskligheten..... charmiga killen visade sig va lika charmig som en påse skit. tack för den. känns så jävla bra när man fattar tycke för någon. tycker att nån verkar snäll, är hur charmig som helst å sen vill han bara träffas å ligga.

seriöst. jag hatar när folk säger något till mig å sen bara vill ligga. har legat över toaletten och ville mest bara spy. jag vill spy på allt jävla skitsnack. säg inte saker ni inte menar, för helvete.

ja.. jag överdriver säkert gånger tio. men vafan.. man kan väl kanske ändå fatta att man inte kan hålla på sådär?

SUG MIN KUK!

nathis kommer snart hit, för hon är världens bästa och ställer upp. hon frågade om hon skulle komma med muffins. först sa jag nej men insåg sen att det kan va skönt med lite sällskap så man får annat att tänka på.

2 kommentarer:

San sa...

Tycker inte du överdriver alls. Håller med dig helt och hållet! Hatar folk som bara håller på och börjar med att försöka dölja vem de egentligen är genom att vara något bra. J*vla fakers :/

MissPain sa...

FAN!