onsdag, maj 18, 2011

I just want you to know....

it will always be you

åh va jag saknar dig. du har inte ens en jävla aning. tänk vad mycket vi har gått igenom, fortfarande går igenom. jag saknar alla sömnlösa nätter vi haft, pratat om allt mellan himmel och jord. att folk inte förstår, det ger jag fullständigt fan i, så länge du och jag vet... så spelar det inte någon jävla roll alls.

jag önskar allt kunde lösa sig, att saker och ting kunde fungera.. men vi båda vet att så inte är fallet.

"without you I'm no one"

fan du är det finaste jag har. det är bara så.
sen får folk tycka, tänka, tro vad dem vill... jag bryr mig inte, inte ens lite. det är bara du, jag bryr mig bara om vad du tycker, tänker, tror.

om några månader är det 6 år sen. 6 år sen vår resa började..
that's fucking amazing

Inga kommentarer: