fredag, maj 20, 2011

Städartagen

kom hem klockan åtta idag på morgonen till en jävligt stökig å unken lägenhet. har inte orkat/velat/haft tid att städa innan. men nu har jag städat den från golv till tak, nästan i alla fall. så nu är den fin å en fräsch lukt sprider sig igenom den. jag älskar känslan när man städat klart, när allt är så jäkla fint.

satt uppe igår å skrev ihop en sammanfattning som jag lämnade in till min handledare. får se vad hon säger. kanske blir lättare att lägga upp en uppsats nu iaf. får hoppas på det. annars ligger jag jävligt risigt till.

ska iväg om en timme till bästa linda å hennes lilla cassandra. blir fika å snack, mys som fan! precis vad jag behöver nu, någon som gör mig glad. för humöret är allt annat än bra å psyket sviker mig gång på gång. jag försöker fan att överleva, men det är inte alltid så lätt.

idag ska jag ta min första nya dos medicin. får se hur det känns.

well. så var det me det.

Inga kommentarer: