tisdag, maj 24, 2011

then

Now you're my whole life, now you're my whole world
I just can't believe the way I feel about you (girl) boy
Like a river meets the sea
Stronger than it's ever been
We've come so far since that day
And I thought I loved you then


jag kan inte med ord beskriva. det går liksom inte få ner.. så idag gör jag det med en väldigt bra låt av Brad Paisley. jag önskar det fanns mer att säga, men jag älskar dig för mycket för att ens kunna uttrycka mig i ord. jag vet att vi är själsfränder, att du är den enda för mig. någonstans djupt inne så vet jag, att någon gång i framtiden så kommer det vara du och jag. det kan inte sluta på något annat sätt. och om det slutar annorlunda, så ska du veta att jag älskar dig mer än livet, älskar dig mer än jag någonsin älskat någon, bortsett från familjen.

it will always be you.
"now you're my whole life"

Inga kommentarer: