fredag, maj 20, 2011

I will always love you / Devour

åh jag minns första gången vi träffades. du var så blyg å jag började prata om vädret. det slutade dock med en helvetes massa prat och vi upptäckte hur pass lika vi var. och du sa att ingenting kunde knäcka dig, ändå så gjorde jag det.

jag vill be om ursäkt tusen gånger för att jag stal ditt hjärta. för att jag var så pass osäker på mig själv att jag inte vågade säga hur mycket jag tyckte om dig. kanske var det bäst så, kanske hade vi inte kompletterat varandra så bra utan mest dragit ner varandra djupare i självdestruktiviteten.

jag minns när du satt i min lillasysters rum på soffkanten och spelade på hennes elgitarr. jag minns att jag tyckte du var så jävla vacker. jag minns när jag var klarvaken på morgonen och du ville sova vidare, jag drog igång "part of me" med chris cornell och hoppade i sängen. du var inte alls glad men jag var så jävla lycklig just då. allt slutade med världens mysigaste omfamning och skratt. mitt hjärta blir så varmt när jag tänker på det.

jag minns när du satt i min datastol och jag drog dig till mig, bad dig att inte älska mig. minns när du öppet visade mig dina känslor. minns när vi lyssnade på mansons "eat me drink me"-platta trots att du inte tyckte om den.. den spelades om och om igen. minns din hud mot min.

ett misstag jag gjorde i mitt liv var
att inte älska dig tillbaka. och jag är
så ledsen för det.

jag hoppas verkligen att hon gör dig lycklig. att ni kan skratta tillsammans och göra alla de galna grejer som vi gjorde. jag hoppas verkligen att du funnit någon som får dig att må bra! för jag älskar dig, och kommer alltid att göra, som en vän. och det kan ingen någonsin ta ifrån mig.

I hope you're happy, and this time... I MEAN EVERY WORD OF IT.
love.

Inga kommentarer: