söndag, maj 15, 2011

vittu saatana perkele

mmmh.. fina finska svordomar. japp vi miste guldet, det blir silver. well.... kan tycka den tredje perioden var dåligt spelad. men bara att erkänna, finland var bättre! jag menar.. sverige har spelat så sjukt bra i vm, men det har finland också. så det är inte världens nyhet. men sluta pracka ner på alla unga i truppen, eller fasth, som faktiskt varit awesome under HELA vm.

och............ jag pallar inte denhär jävla skithålan just nu. tydligen kommer allt ut, på ett eller annat sätt. att man ens sprider sådant känns ju smått patetiskt? jag orkar fan inte ha massa jobbiga småtjejer efter mig IGEN! kan tycka att personer borde meddela saker å ting. herregud. som att allt är mitt fel. man ligger väl ändå inte med nån om man har tjej? tanken är smått osannolik, kan jag tycka. va då inte arg på mig.. shiiiet. PALLA!

konstigt. mycket konstigt.
shiet.


mitt liv går åt helvete, som vanligt. jag gör visst alltid fel, vad jag än gör. jag orkar inte. + att skolan är ett helvete just nu. jag vet inte om jag fixar detta. fanfanfan

Inga kommentarer: