tisdag, maj 10, 2011

Hollywood hills forever

"gave you what I had and you tossed it in the trash"

en kväll som denna känner jag mig ensam. när alla andra har någon att spendera den ensamma natten med. jag vill också. jag orkar inte vara den som hoppar runt längre. jag är inte lika rädd för känslor som jag var förr, kanske det är vad som är problemet? nej men jag vill ha något permanent, något bestående. jag orkar inte med tillfälliga kontakter, det tar fan energi....

jag orkar inte med det som är spännande längre, jag vill ha något tryggt. någon man kan känna sig trygg med. tyvärr hittar jag bara idioter, vart jag än vänder mig. sådana som var som jag alltid varit men som jag inte längre vill vara. what to do? probleeem.

nåja.. vi väger upp det tråkiga med en underbar helg. blir vin på en mysig balkong på fredag och så blir det von benzo på lördag, mums! jag ska fan ligga med jay.. haha! det lär ju väga upp allt bad, forever. HAHA

godnatt?

Inga kommentarer: