fredag, maj 27, 2011

haters take no time

igår va nathis här å vi kirrade hår. hon började med å sätta i dreads i mitt hår medan hennes färg satt i. kom på att det var för lite så fick göra mer under tiden + låna nårra av henne, som sagt innan. kirrade i hennes dreads medan jag hade typ ett x antal dreads kvar som fick plats i mitt hår, så har suttit nu i några timmar å resultatet har blivit fyra dreads. de tar ju en hel jävla evighet. nåja. nu är det typ klart. ska fixa några till imorgon eller nåt, har för ont i ryggen för å göra mer.

har pluggat idag också. lämnat in my final uppsats. tror dock min handledare kommer klaga på en del, så lär få skriva mer på den i helgen om hon hör av sig innan dess. fördjupa meditationsbegreppet, hmmmmmm..

sitter å väntar på mamma å lillasyster som ska komma å plocka upp mig. blir tacos hemma hos familjen ikväll, myspys. medan jag väntar tar jag mig en banan, som är de första jag äter sedan frukost, å så drar jag igång en film.

puss

Inga kommentarer: