torsdag, maj 26, 2011

i'm on my way to a place that doesn't exist

älskar jay's ignorans kring att han faktiskt varit missbrukare.. "come on baby-bong it's just me and my song, breath in let it out, it's good no doubt" haha! love it. folk som kan ha lite självdistans..

igår var en smått stressig dag. vaknade halv sju, skjutsade ner mamma till jobbet så ja kunde ha bilen, hem igen å duscha samt sminka mig, ner å handla, hem igen å packa upp alla varor, åka till vfu'n, läsa igenom uppsatser samt gå runt på projektarbeten, åka å hämta upp mamma på ica vid tre, hem å laga mat, fixa till foton på emelie... å ja sen somnade jag i soffan å sov fram till nio på kvällen. ja ni fattar, utmattad jennyfer.

ringt till socialen idag å fått ny tid hos dem. eftersom jag börjar jobba i slutet av juni så får jag ju ingen lön förrän juli, å mitt sista csn räcker inte två månader liksom. så yeah. gött å få hjälp iaf.

ska väl fixa mig å kanske plugga lite innan linda kommer vid 12, å såklart lilla cassandra. dricka kaffe å tjöta, mys!

Inga kommentarer: