onsdag, maj 25, 2011

habblahabbla

wöööh va trött jag är. klockan ringde halv sju så jag låg vaken å väntade på att mamma skulle ringa. vid 10 i sju skjutsade jag ner henne till jobbet å tog bilen, drog hem å duschade å fixade mig å sen var ja å handlade. har precis plockat in alla varor. fyfan va dyrt det är att handla mat... :( dock fick jag ju med mig en mors-dagpresent hem + hårfärg! imorgon ska jag å nathis kirra hår.

just nu sitter jag ner å andas ett litet tag innan det är dags att dra iväg till praktiken. har en banan i handen som ja ska tugga på först.. mycket att göra nu!

å jävla skitväder...... seriöst. det är sol å regn om vartannat. å blåser som fan göre också. kan det inte bara vara fint väder så man blir lite pigg och glad?

och.. vad du inte vet om dig själv, vet alla andra. jävla bra sagt! palla massa jävla skitsnack, för ingen vet hur det ligger till,. omoget!

Inga kommentarer: