torsdag, september 02, 2010

you can do it, keep your head up high..

åååh jag är så glad. jag har tingat världens finaste kissekatt. en liten kattpojke som är 12 veckor om två veckor. då får jag komma och hämta hem honom. åh vad jag längtar!

dock saknar jag min kissekatt som befinner sig hos familjen. de e ju familjens katt, och en inne och utekatt. jag kan ju inte ha honom instängd här. de funkar ju inte. men åh vad jag saknar honom! han är min allra bästa vän ju.

nåja.. bita ihop får man göra när man saknar någon. det har väl jag ändå fått lära mig vid dethär laget. kanske ska ta mig en promenad bort till kyrkogården och hälsa på farfar och morfar. få lite luft också. tror jag behöver det.

jag är stark, jag är stark! får helt enkelt intala mig själv att jag ska klara av att vara utan min själsfrände som försvann för några dagar sedan. det gör ont.. men nej, denna gången tänker jag vara stark. har ändå tagit bort numret så jag kan inte ringa! hans nummer finns inte på eniro heller, tur det!

jennyfer, du är stark!
STARK!

Inga kommentarer: