söndag, september 19, 2010

day after day

Gårdagen blev asbra! hade folk här, vi satt och drack å snackade. sedan drog vi ner till hotellet. där fastnade jag inne på toaletten med en telefon fastklistrad i örat. sen stängde dem.. å då hittade några killar oss som bodde på hotellet. så vi drog med dem på efterfest i deras rum. kan ju säga att det förstärkte alla erfarenheter jag har av killar, att dem är svin. eller ja, åtminstone en gjorde det.

han sa att han hade flickvän, var på å taffsade på först mig, sedan paulina å sen båda.. ? alltså seriöst. jag skiter fullständigt i om han hade flickvän, jag skulle lätt knulla honom om han gick med på det. men att hålla på med både mig och min polare samtidigt, naeh.. där blir det idioti. haha! fan vilken tur att vi lyckades ta oss därifrån sen iallafall. de blev lite väl mycket i slutet.

var hemma hos mig runt halv6. gick upp igen vid halv11. jag är död! och nu har jag städat upp från igår också,. dammsugat, diskat å grejer. det känns i mitt huvud nu kan jag säga. de snurrar en aning!

Inga kommentarer: