söndag, september 19, 2010

Valvaka!

Idag vaknade jag upp, bakis som fan. sedan var jag hos min moster med familjen och släkten å åt middag. fett gott å mysigt. sedan kom toni hit å drack vin med mig :) vi hade valvaka med mycket skitsnack. det var mys. så kul att vi kommit varandra så nära på så kort tid. skönt att det finns killar som man kan prata med på ett moget och bra sätt. i like!

just nu sitter jag och dricker kaffe och blir förbannad för att SD har fått mycket röster. kommer de in i riksdagen så tänker jag skjuta någon.

nej nu ska jag mysa med leo i soffan å glo valvakan. lalala.
imorgon har jag två föreläsningar, sedan ska jag ner till gymmet vid fyra och få instruktionsdag så jag kan börja träna där sen. awesome! äntligen har jag kommit igång. jag ska bli smal...... wooooho!

Inga kommentarer: