fredag, september 24, 2010

Lift me up, let me go

haft en hyffsat stressig dag. sprungit som en vet inte vad runt i affären och försökt få ihop allt. inte bra för hjärtat märker jag. lillasyster var här en stund också å hälsade på. sen åkte jag hem till familjen och käkade god mat å glodde på idol. det var myspys!

fan, vår katt oliver där hemma är så jäkla stor nu.. för jag är ju så van att se lilla leo hela tiden. knäppt alltså. nu förstår jag folks reaktioner på "vilken stor katt", haha. wellwell. saknar iallafall min lilla skrutt där hemma,. han är ju min bästa vän. det kommer aldrig bli detsamma med någon annan katt. han är speciell. har funnits med mig i hela 12år.

nåja,. ska nog sova snart. leo fes precis så jag spyr snart! usch... (viktig info)
well, godnatt you all.

Inga kommentarer: