måndag, september 27, 2010

Save you!

"sometimes I wish I could save you"

det finns många jag vill rädda just nu. några som fortfarande går att rädda å några som redan är förlorade. jag vet att man inte kan rädda vad som är förlorat.. men jag vill så gärna ibland. det är svårt att säga farväl till någon man älskar. jag minns när jag fick se morfar, livlös och orörlig. han var inte ens där, bara skalet. jag kysste hans panna, höll hans hand. jag tror han stod brevid. honom önskar jag att jag kunde rädda. farfar, jag önskar jag kunde rädda honom också. jag vet, det går inte! men man kan väl få drömma?

jag vill rädda min själsfrände. den människan som räddat mig så många gånger om. och jag vet, jag har räddat honom också. men jag vill rädda honom på riktigt! jag vill rädda honom från allt som finns runtomkring. det är svårt, och en jävligt stor uppgift. det är inte omöjligt dock. jag bär världen på mina axlar ibland. men man gör det för dem man älskar. så är det bara.

"I wont give up til' it's over,
if it takes you forever, I want you to know
I wish I could save you"

Inga kommentarer: