måndag, september 27, 2010

woke up to the sound of pouring rain

"lift me up, let me go"

idag ville jag egentligen inte gå upp alls. men dagen blev ganska bra ändå till slut. först praktik, tog en snabbiskaffe med toni också. sedan gymmet, det var välbehövligt å så jävla skönt. när jag kom hem var lillasyster här och hälsade på en stund, sen lagade jag mat å diskade massa disk. nu är jag mest trött. behöver sova!

ikväll ere iallafall lite på tv att se.. så jag ska väl roa mig med det. imorgon blire å plugga samt att göra lite småärenden på stan.

åh btw, jag är sååååå sugen på att köpa ett par skor från skopunkten, dem är så jävla snygga. ska skjuta upp en bild här så ni får se, vad tycks?



1 kommentar:

San sa...

Jag skulle köpa dem om jag var du :) själv har jag numera sko-förbud ^^