tisdag, september 28, 2010

skor och skitsnack

Jag längtar tills mina skor kommer!!!! vill ni se vilka jag beställde? klart ni vill.. trots att ingen läser min blogg, haha!!!

 





visst är dem snygga? :) hihihihihihihihihihi. jag är kär.

håller förresten på att bleka sönder det hår jag har kvar på huvudet efter att ha flätat ur dreadsen. inte så mycket hår, men lite iallafall. det ska bli höstigt rött sen. tror de kan bli najs. har saknat det röda faktiskt. och även fast typ alla är rödhåriga nowadays så ere så jävla snyggt. typ alla passar ju i det också! i like.

jag tänker för mycket ibland. idag är en sådan kväll. så nu ska jag försöka koppla bort tankarna. dock ere typ skitsvårt. hurfan ska jag göra? förmodligen tänka på något annat som är bättre.

just ja, sökt extrajobb till jul på posten. får hoppas att jag får nåt. vore gött med lite extra cash sådär. jag vågar inte kolla mitt kontoutdrag nu, för idag har jag handlat lite diverse prylar till katten och två snygga och stora krukor. hoppas pengarna räcker till hyran. haha!

2 kommentarer:

San sa...

Jag såg de vita skorna i ett skyltfönster för någon dag sen och tänkte OMG. Så bra val ^^ Skitsnygga och du kommer passa hur bra som helst i båda :)

Tankar är sämst ibland :/

Emelie sa...

Ska du jul sotera på posten?? :)
Fy! Kommer ihåg när jag jobbade där. Hemska tankar haha.
Ne men det är bra med extra pengar!

Puss