fredag, september 03, 2010

highway man

har varit hos familjen och käkat god mat. nu blire å crasha på soffan. imorgon kommer mamma med mig in till lägenheten för att fixa lite. sedan blir det fika i jönköping med mina bästa brudar. på kvällen får jag sedan trevligt sällskap av åtminstone en av dem brudarna, paulina :* kanske blir en flarra vin, mycket tjejsnack och god mat.

hoppas även på att paulina vill baka sina goda bullar åt mig. :D ska typ visa hundögonen och få henne att baka dem åt mig! hihi. får se om jag lyckas.

fick precis veta att jag får hämta kissekatten tidigare. så blir nu efter helgen någon gång. så fort jag fått mina pengar och inhandlat diverse saker till katten. åh vad jag längtar efter en liten hårtuss som kommer trippa omkring hemma på mitt parkettgolv. :*

nu ska jag sova. för har fan inte sovit mycket de senaste nätterna. är pömsig.
godnatt.

Inga kommentarer: