söndag, september 12, 2010

pussY

well.. har haft en trevlig kväll med min kära linda. vi har glott på massa film och ätit massvis med godis. varit väldigt onyttiga vill säga, hehe. men jag har kommit på att jag bara ätit frukost idag, det vill säga yoghurt och två rostade mackor, och jag har inte känt mig hungrig på hela dagen. det känns smått wierd.. men det där godiset skyller vi såklart på att det är helg! det jobbiga är att halva godisskålen är kvar, hos mig såklart! någon får komma hit å hjälpa mig äta upp. men det gör nog paulina och linda imorgon när dem kommer :D

sedan på kvällen imorgon kommer toni hit å dricker vin med mig. och mamma & pappa kommer förbi imorgon också. mycket besök helt enkelt! å på tisdag åker jag och mamma till ullared för att inhandla diverse nödvändigheter till mig, det gillar vi!

annars händer det inte så mycket mer tror jag inte.
jag och leo ska nog sova snart, för han har fallit i sömn här i mitt knä, så jag tror det är bästa att vi går och lägger oss nu innan han blir på bushumör igen. huhu.

Inga kommentarer: