onsdag, september 01, 2010

All by myself

sitter i min lägenhet nu. känns amazing! har fått iordning ganska mycket faktiskt. dock är det fullt av kartonger överallt så man får bana sig fram lite. nej men det är ganska iordning. har ju haft fina tjejer här idag som hjälpt mig :) och så mamma och pappa såklart. så vi har käkat pizza å nu innan mina tjejer åkte så drack vi te och snackade skit.

just nu väntar jag på att ludde ska komma förbi :) å imorgon kommer nog toni förbi å dricker kaffe med mig.

tydligen lever spökena hemma full rövare nu när jag inte bor där mer. det var ju i mitt rum och vid mig dem brukade hålla till. men jag känner att det finns nog något här med. som sagt, drar ju till mig andar, och kyrkogården ligger ju bara några stenkast härifrån. huhu.

well. nu ska jag skriva en text "vad är religion" som ska vara inlämnad imorgon. mycket "lätt" fråga, haha!

Inga kommentarer: