måndag, september 13, 2010

jag är D-U-M

ganska kreativ dag om jag ska få vara ärlig! föreläsning på 1,5 timma, sedan PANIKköpte jag en bok som jag måste ha denna veckan!!! därefter lagade jag mat och sedan tvättade jag. lämnat finaste lappen nere i tvättstugan också. råkade låsa in torkrumsnyckeln i torkrummet? hurfan lyckas man? men jag trodde ju att det var samma lås som jag har till allt annat, men tydligen inte?

dock vet jag fan inte vart den nyckeln låg. men jag gissar på att den ligger inne i torkrummet. dock det mest dumma stället att ha den på. hurfan ska jag kunna veta det som är ny? kan dem inte informera om det? nåja.. den som ska tvätta imorgon blir nog lagom lycklig. får hoppas jag fixar detta, för jag har min kavaj där inne :(

nu ska jag sova.
imorgon åker jag och mamma till ullared, gekås å köper massa grejer till min lägenhet. det gillas!

godnatt.

Inga kommentarer: