onsdag, september 08, 2010

busbomb!

leo är allt annat än lugn. han väckte mig klockan halv sju idag på morgonen och levde full rövare. så snacka om att jag är trött. å nu lever han full rövare också. får hoppas han blir trött snart så att han somnar. måste fan få sova!

idag hade jag seminarie om källkritik, sedan har jag haft toni här resten av dagen. det har vart mysigt. vi har druckit kaffe och snackat massa skit. killar är i regel bättre än tjejer att umgås med. fast jag har bra tjejer också såklart! :D vi kanske ska dricka vin i helgen, jag och toni. får väl se hur det blir om det hinns med.

imorgon blir det att handla, har fått mina pengar nu från csn. måste ha mat! sedan blir det råplugg! nu ska jag koppla av vid tv'n, om det går med hårbollen som springer runt och biter på allt! haha.

Inga kommentarer: