måndag, april 02, 2012

I don't know which me that I love..

helgen har vart najs. har hälsat på en massa folk! yay. denna veckan har jag bestämt mig för att ta påsklov, även om det knyter sig lite i magen av panik. men vafan... 8 veckor för en c-uppsats måste funka! jag behöver fan ledigt efter läskursen! så är det.

imorgon kommer mina fina tidsdagstjejer igen. åååh! saknar dem. å så blir det att träffa finaste linda å lilla cassie i veckan med. dreadsflätning ska också hinnas med, saknar mina dreads som en tok! är så trött på att hålla på med löshåret hela tiden. det blev inget skövde i helgen iallafall, å vet inte hur det blir nu i helgen. får väl se. beror på hur tågen ser ut när det är påsk å sådär.

well. om man kanske skulle dra en film eller liknande. men först träning! yäs.

Inga kommentarer: