måndag, april 23, 2012

dazed and confused

come alive with me
come alive and you'll see
come alive and show me
how to feel


jag vet inte.. allt är bara förvirrande och konstigt. ångesten hjälper till att förvärra situationen något otroligt. jag freakar och fuckar ur på folk, jag inte vill göra så. förlåt. verkligen förlåt. men han måste förstå att detta är otroligt jobbigt, att allt är fuckat. jag är kaos, jag sa inte att jag var frisk, tvärtom. så ja... he can handle it, i hope.

"jag skulle gjort så annorlunda om jag gick i andra skor"

ensamheten fuckar upp mig totalt. när mörkret kryper på, då anländer demonerna. jag kan inte hindra dem, jag orkar inte hindra dem heller för den delen. vad fan ska jag göra? jag vill inte detta, jag vill kunna hantera att vara ensam.. ändå kan jag inte det. jag känner mig så otroligt illa till mods när jag är ensam. på dagen går det bra, mer än vad det går dåligt i alla fall. kvällarna och nätterna är dock helt klart värst, då är den outhärdlig. fan.

jag tror jag går å lägger mig. eller så sitter jag uppe å hyperventilerar. sova känns väl förmodligen som det bästa, dock är jag inte bra på att göra det som är bäst för mig. fan. fuck. faaaaaaaan

Inga kommentarer: