måndag, april 09, 2012

M.M


jag förstår inte hur en människa kan vara så otroligt vacker, så kreativ, så full av destruktivitet.... jag älskar denna man! denna fina man har på flera sätt gjort mig till den jag är idag, genom sin musik, sin kreativitet och sin stil. hans musik är som droger, hans utseende kills me now and then. han tillfredsställer lika mycket som han skadar, på ett fint sätt. det går inte förklara. han bara är det finaste som finns på denna jord. han finns redan inristad i mig, och snart påbörjar jag en hel sleeve tillägnad honom och hans otroliga konst i både målningar och musik.... den kärleken jag har till denna man är en kärlek som alltid kommer finnas. älskade man, älskade krigare, älskade jävla underbara skapare - you're perfect in EVERY way there is. alltid. 

Inga kommentarer: