måndag, april 16, 2012

you got the best of me..

hej ångest, du är inte alls välkommen. men du kommer å stormar in ändå... jag kan inte riktigt hejda den. det senaste har det vart fett med ångest. förmodligen för att c-uppsatsen ligger i mitt huvud 24/7. har läst å läst å läst en jävla massa idag, ändå har jag inte fått något skrivet. jag läser bara massa skit. behöver relevant material........ fan. bara att fortsätta imorgon, även om min ångest säger att jag ska fortsätta nu. jävla ångest, jag orkar inte!

ångesten kommer med minnen, minnen jag vill kasta bort. jag orkar inte med att tänka på det som varit, jag orkar inte tänka på dig. jag vill fortsätta mitt liv, jag vill inte att du ska vara en del av det heller. du är förmodligen den snällaste som går få tag på, men du sårar mig. och du är upptagen. tell me what it takes to let you go..?

vad det gäller mitt finaste hjärta så saknar jag honom så det gör ont. jag hatar avlånga jävla sverige. jag vill vara i din famn, jag orkar inte med detta skitliv längre. vet dock inte om jag kommer klara det bättre med dig, men jag vill försöka. jag vill inte vara ensam längre, mitt hjärta är ju inte ens helt utan dig.


"dem 999 saker jag aldrig skulle göra, dem vägs upp av 999 värre saker jag gjort.."

Inga kommentarer: