måndag, april 16, 2012

life's a bitch

wöööh. idag är det härligt vårväder med sol. har suttit ute på balkongen å käkat frukost endast iförd tshirt å ett par mjukisar, fett najs! har precis sminkat mig å grejer så ska ta mig en promenix ner till stan för att hämta böcker till min c-uppsats å så ska ja in på ica å handla lite. jappjapp. sen blir det att läsa kurslitteratur som aldrig förr. ska försöka skriva lite teori på uppsatsen idag med om jag hinner, eller ja "typ" teori...

annars suger livet, hade världens ångest igår som inte riktigt ville släppa greppet om mig. har även lite ångest idag med, mest stress över c-uppsatsen! ska försöka andas å ta det lugnt, men det är allt annat än lätt. är så sjukt orolig över att jag inte ska fixa uppsatsen,. vet ju hur de blev förra gången med b-uppsatsen. fyyy!

nåja.. life's a bitch.

Inga kommentarer: