söndag, april 15, 2012

bad romance?

jag släpper dig med glädje! nu är det en mindre att ha efter sig så att säga. jag pallar inte med när folk har känslor för mig, it scares the shit out of me.. litegrann! så jag hoppas ni blir lyckliga å sådär, yäh.

annars händer det inget speciellt i mitt liv. har ångest å sådär atm.. att skriva c-uppsats gör mig orolig. jag vill inte få underkänt på den, å ja blir så sjuuuukt stressad över att skriva uppsatser. jag får fan panik! speciellt när ja typ fattar hälften av hur den ska vara strukturerad å vad som ska fås med. gaaah! fanfanfan. nåja, det får lösa sig. en dag i taget. ska försöka strukturera upp det så fort jag fått böckerna jag beställt, å maila min handledare om lite teorier...

jag saknar min själsfrände........ he that makes me calm. jag vill ha dig här,. jag vill att det ska fixa sig mellan oss. jag vill nu nu nu. jag vet att saker å ting är rörigt, men jag vill ha dig här NU! fuck. kom å krama om mig, å säg att allt ska bli bra. just nu ökar ångesten för varje vaken sekund, jag pallar inte. hjälp mig.


fuck!!!!!

Inga kommentarer: