onsdag, april 18, 2012

bad to worse..

jahapp. ångesten vill absolut inte lämna mig ifred. igår var det riktigt jobbigt, värsta på länge. jävla destruktivitet. nåja, jag blev lugnare i alla fall. idag var jag å slösade pengar på en tatuering, det kan man ju också göra för att bota ångest, ehm. ja.

min läkare ringde mig idag och ja fick berätta om alla jävla självmordstankar hit å dit, om min destruktivitet å ja, allt de där. lite jobbigt att ja va hos en polare precis då, men ja de gick bra ändå. vart inte beredd på de frågorna bara. nåja. ja fick lugnande utskrivet och fick min nuvarande medicin dubblad. får se om det har någon effekt, annars får jag höja igen. hoppas det lugnande fungerar, skulle ta det när jag hade mycket ångest. har ju ångest mer eller mindre varje dag, men ja ibland tar den andra former så att säga. hoppas skiten hjälper, ja pallar inte med denna ångest nåt mer, den tar fan död på allt.

men ja. nu ska ja plugga. ångest. hej.

Inga kommentarer: