lördag, mars 31, 2012

you only see what your eyes want to see

hade en mycket trevlig kväll igår. först blev det käk med frugan min, å så några glas vin på det. sedan fick jag en knäpp å bara "vi drar till hotellet". meningen var att vi skulle dragit med oss lillasyster som tidigare på dagen pratat om att hon hellre ville ut på hotellet än att åka till jkpg. dock fick vi inte med oss henne, men vi drog dit ändå. mötte upp stina å hille där med, mycket trevligt! träffade en del folk också, vart najs.. även om många av mina elever vart där, haha. men de kom glatt fram å hälsade halva högen, så söta så!

inte ett dugg bakis idag iallafall, gött som fan. kanske blir ett å annat glas vin ikväll också. ska umgås med fru å stina A.. myspys. har städat lägenheten ordentligt precis, å diskat! så nu luktar lägenheten gott å ser välvårdad ut, najs när det är klart. yäh.

angående lite andra saker som hänt så ska jag väl mest låta det ha sin gilla gång så att säga. jag vet inte alls någonting, vilket jag inte förväntar mig heller. min psykolog sa att jag behöver någon som kanske kan sätta sig upp mot mig lite, and he does. det är bra.

nästa helg blir det förmodligen skövde, I need to get laid. yay!

Inga kommentarer: