onsdag, april 25, 2012

euphoria

jahapp. sitter ensam, igen. ja det är väl mest då jag skriver här. när jag känner att ensamheten blir för mycket. det är då jag får spotta ut lite skit här också.... för mest är det väl skit, men yeah, for me såklart. jag har inte en blogg för att folk ska läsa den, utan för att jag ska ha någonstans att skriva av mig, som en dagbok på internet. typ. yäh.

jag längtar jättemycket till ja ska börja avfärga å bleka mitt hår. sure, det kommer slita som fan på mitt redan väldigt korta hår. men SEN kommer det fina.... ja ska sätta i löshår, med vax som jag gjorde en gång för några år sedan, å sen ska det färgas i någon fin färg, typ rosa eller någon lila.. det kommer bli såååå fint, å ja får ha långt hår hela tiden utan å krångla med clips. sen ska ja nog låta håret bara växa..... å inte färga en jävla massa! eller inte.. haha. brukar bli att ja gör om mitt hår ganska ofta. men till sommaren vill ja ha ljust hår. har haft svart väääääldigt länge nu, det är inte likt mig! men håret har fått vila iaf, förutom att ja haft dreads i då. men ändå, det är lent iaf.. höhö.

nåja.. ja ska spotta ut lite iphone-bilder här också. 1 bild säger mer än 1000 ord, eller hur var det?









Inga kommentarer: