söndag, april 22, 2012

he with a capital H

livet är lite bättre när han dyker upp där på skype. å va ja önskar han vore vid min sida right now. saker å ting blir en aning lättare med honom vid min sida. det är så svårt att förklara... jag älskar mannen. 

igår satt jag uppe alltför länge å snackade med honom på skype. ja har verkligen saknat det, allt för mycket. jag hoppas verkligen saker å ting kan bli annorlunda,. dock vågar jag inte hoppas på för mycket. jag vet hur det har varit innan, helt plötsligt står allt på spel, å hoppet man hade försvinner. jag vill inte att det ska hända igen. 

well.. ska glo lite big brother nu.. orkar inte plugga. jag får helt enkelt ge järnet i veckan. om ja inte sitter uppe lite inatt å pluggar, vi får se helt enkelt. adam kommer sen efter jobbet å håller mig sällskap en stund,. jag klarar inte av ensamhet, hej å hå.

Inga kommentarer: