tisdag, april 24, 2012

love the way you lie

fan fan fan jävla skitcrapfuck. jag kan inte ens förklara hur mycket jag älskar dig, jag kan inte. vad jag känner för dig har jag inte känt för en enda jävel på denna jord. att ha en människa som förstår är underbart, och jag har dig. att du förstår mig skapar bara ännu mera kärlek,. and I know, jag föll för ett utseende en gång i tiden. det är inte så längre...... jag älskar dig för den fantastiska människa du är på insidan. det kanske inte är så många som ser det, jag tror inte du ser det själv heller. men du är varm och full av energi. du gör mig så otroligt lugn, och du får mig att känna mig älskad, på riktigt. du får mig att känna mig bra.

förlåt tusen gånger för att ja fuckar ur till å från. men det är så sjukt frustrerande att ha dig så långt bort. det är så sjukt frustrerande att veta att det finns andra som får vara med dig, och inte jag. det gör fan jävligt ont. det är så otroligt frustrerande att vi pratat fram å tillbaka om att du ska komma hit när det aldrig tycks hända. det känns som om du vill vara kvar där du är just nu, and that fucking hurts.

du är både det bästa och det värsta som hänt mig, på en och samma gång. det är så sjukt konstigt och det vänder fan upp å ner på mig. jag vill att detta ska fungera. jag vill inte ha någon annan. det bara är så.

mitt hjärta slår så hårt för dig så du anar inte. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. jag är så fylld av dessa känslor som jag aldrig får visa dig... det sliter mig sönder och samman. fan

Inga kommentarer: