torsdag, april 05, 2012

tjupp tupp

satt uppe till 4 inatt å pratade med finaste. äntligen fick jag höra något från dig. jag har varit en grå jävla skugga utan dig. du får mitt liv att bli någorlunda bättre, även om färgerna ännu inte är tydliga så finns de i alla fall där när du finns vid min sida. kaos indeed, men hellre kaos än ingenting alls..

well. sitter här klar å redo att åka å fika med linda, sonny å adam. träffa fina cassie med! igår fick hon ett påskägg av mig med ett kramdjur i.. hon pussade å kramade det, så cute! ja å linda satt ute i solen igår på min balkong å drack kaffe å käkade glass. de va gött.

håller även på att maila en lärare ang. min icke godkända b-uppsats. hon e verkligen förskräcklig! jag har gjort ALLT som står om metod-avsnittet, skrivit PRECIS som de vill.... ändå verkar det inte vara nog? nu har jag dock skickat in den med en del referenser också, så nu hoppas jag den blir godkänd. jag vet inte vad mer jag kan göra.. jävla petig! pallar inte. jag är inte världsbäst på detdär med upplägg av uppsatser på högskolenivå men nu går det inte göra mer................

nåja. ja ska väl fixa det sista å sen dra mig. i påsk blir det att träffa alla fina som kommer hem! åååh vad jag saknat dem.... BÄST!

Inga kommentarer: