tisdag, april 26, 2011

Walking down memorylane

åååh jag fick sån underbar flashback precis.. jag kommer ihåg allt som om det var igår. men snart är det exakt ett år sedan. vi drog ut till sjön å jag satt å pratade med din polare, å sen kom du och tog tag i mig å höll mig i dina armar. jag tror aldrig jag varit så trygg som just då. åååh underbara minnen. att kunna se tillbaka på minnen sådär å inse hur fint det var just då är ovanligt i min värld. men jag trivs med hur det blev och vart allt slutade. it will always be a memory, a good one.

just nu sitter jag å bara omfamnar minnen, blir lycklig och ler. borde plugga lite till nu. har så jävla mycket att göra men jag orkar inte riktigt. har blivit lite lat på senaste för att jag inte haft några böcker att plugga med. de suger liiite.

nåja.. plugga då.. blä

Inga kommentarer: