onsdag, april 06, 2011

Universe in reverse

har precis diskat å städat :) så nu är det hyfsat fint i lägenheten igen! varit å fikat med åsa på stan nu i eftermiddag.. mysigt som fan.

igår skadade leo sig. vet dock inte hur, men när jag skulle lyfta upp honom igår så gav han ifrån sig världens läskigaste skrik.. trodde fan benet gått av på honom, så jävligt skrek han. genomsökte honom och han har något slags sår eller liknande, men det verkade inte nytt. jag fattade inget. han fick i alla fall vara inne hela natten och idag är det bättre. får hoppas det blir bra snart. stackars min lilla bebis..

ikväll händer det inte så mycket. kanske ska göra lite mer dreads. även om hårfönen är för dålig så man får stå i timmar med det.... men det är ju så kul så jag kan inte sluta :p haha. hojta till om ni vill beställa. min första dread blev skitsnygg.... så jag har natural skills :)

Inga kommentarer: