torsdag, april 28, 2011

break me

är så sjukt dålig på att skriva på bloggen nowadays. men det händer så mycket runt omkring att jag varken orkar eller vill skriva. ångesten tar över lite till å från och då vill jag bara gömma mig. det är dock inte den som riktigt orsakar den senaste avsaknaden av min själ. jag är mest förvirrad.. förvirrad vad gäller mycket i mitt liv. samtidigt ser man hur folk stadgar sig, bildar familj och här sitter jag å tvekar över allt de så länge redan funderat ut.

jag vet att jag har långt kvar, att saker bara ska komma till en. men man kommer inte undan en å annan tanke ibland när ångesten kommer. jag vill också vara lycklig, och dela den lyckan med någon.

ensamheten tar smått död på mig och jag vill inte va känslokall igen. jag vet att dehär me känslor som jag nu fått testa på suger riktigt ordentligt många gånger, men att va känslokall är tio gånger värre, tro mig.. och utan känslor kommer man då ingenstans i livet. men just nu suger känslor, riktigt riktigt jävla mycket. jag vet inte vart jag ska gå eller vems famn jag ska få somna i. GE MIG ETT ENKELT SVAR!

life sucks without you.....

YOU MAKE ME WANNA DIE - SERIOUSLY

Inga kommentarer: