tisdag, april 05, 2011

don't care to much for liars

är bara så jävla trött på folk som inte kan säga sanningen. man får höra både det ena och det andra från annat håll. det är då fan det värsta jag vet. om det är någon du bör vara ärlig med så är det mig. jag hoppas du vet det. usch det äcklar mig hur människor ljuger och här är jag ärlig som fan, fyfan!!

I don't love the way you lie, get that in your fucking little head. är så jävla trött på att jag gjort så mycket och bara får skit tillbaka. känns smått obehagligt, äckligt,.. jag vill bara spy upp allt. spy upp alla äckliga jävla känslor som varit inblandade.

"you don't get another chance, life is no nintendo-game"
synd att du inte lever i verkligheten, att du inte uppfattar andras smärta.. att svika mig, du borde vetat bättre. kanske är det dags att äntligen gå vidare. känns som att droppen precis fick bägaren att rinna över, en gång för alla.

jag har fina människor runt omkring mig så varför ska jag slösa tid på sånna som inte ens kan tala sanning kring saker och ting? give me one fucking reason. jag är jävligt trött på detta nu, jävligt trött.

jag vet, jag är självdestruktiv, försätter mig själv i de mest knepiga situationer för att känna någon tillstymmelse av liv.. och när jag äntligen börjat känna mig vid liv igen, när någon tände någon slags låga inom mig, ja då kommer du och blåser ut skiten. tack, tack som fan.

...
no need for more words.
jag är arg

Inga kommentarer: