söndag, april 24, 2011

jag vet att du sover...

vad ska jag göra? snälla kan inte någon bara ge mig ett enkelt svar. hatar att det ska vara så himla krångligt. antingen är det alla eller ingen. det gör så ont i mig att inse att jag sårar hur jag än gör. och gör jag ingenting så sårar jag mig själv.

i love you, i love you not, i love you, i love you not... och sådär håller jag på. dividerar med mig själv. hur får jag det bäst? är jag säker på att vad jag tror är bäst verkligen är det? ... hjälp! mitt huvud snurrar in i oändligheten.

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. det roliga är att ingen finns där. de säger saker, men de visar ingenting. de tänker inte, de ger inte... de bara tar. you have stolen my heart....... each one got this piece. jag kommer inte kunna få tillbaka alla bitar hur jag än gör.

hjälp!

detta är alltför komplicerat för mig. egentligen vill jag bara ge upp allt jag känner och bara springa,.. sprungit har jag gjort i alla tider.. varför ska jag egentligen stanna upp nu? visa mig, ge mig... jag vill stanna men. äsch. vad mer finns det att göra än att spilla ut allt bläck över ett färdigskrivet papper? chaos, burn motherfucker burn.


....

2 kommentarer:

San sa...

Vet att ord inte hjälper, skulle annars skriva en hel bok till dig för du är verkligen helt bäst. Menar det verkligen. Jag längtar tills det blir sommar så jag kan åka och hälsa på! Du har en förståelse de flesta saknar. Vet att vi inte träffas eller pratar så mycket ens men det är som om jag vet att du finns där ändå, jag hoppas du vet att jag är här med. Skulle någon fråga mig om vem som är den coolaste personen i Sverige skulle jag utan tvekan säga ditt namn. Du äger girl <3 Därför hatar jag att världen eller verkligheten inte är snäll. Du förtjänar att må bäst!

MissPain sa...

awww.. sanne du är så jävla bra! <3
jag vet att du finns där, precis som jag finns där för dig. glöm aldrig det.

du förtjänar också att må bäst ska du veta!