torsdag, april 14, 2011

a man do what a man can..

har haft en jäkla trevlig dag idag. började dock lite sådär,. har inte kunnat sova ett skit inatt så det var inte så najs att inse att man var tvungen att kliva upp när klockan var tjugo över sex. men sen var jag nere å käkade frukost på thimons med lillasyster. efter de drog vi till tobbe å satt där å löjlade oss tills de va lillasysters tur att tatuera sig. satt där ett par timmar och sen kom nathis förbi.

vi drog hem till mig å käkade, och sen fikade vi. sedan drog vi iväg å plockade upp sarah för att hämta världens sötaste kissekatt som sarah skulle ha. efter de drog vi hem till mig igen för mer skojsigt å så kom jny å va med oss några timmar, blev mycket skratt, som alltid med min kära hynd!

nu ikväll har jag å nathis glott pirates 3 å käkat popcorn. najs som fan.. nu ska jag försöka sova, och hoppas att jag kan somna inatt. imorgon blir det dejt med åsa som fyllt år i söndags. så hon ska få finispresent, men de vet hon inte om såklart, hihi :)

på fredag blire en kaffe med felicia som jag inte träffat på år och dar. i alla fall inte pratat med på år å dar. hon har bott i lägenheten jag bor i nu, å hon bor fortfarande kvar i området, så vi bestämde vi skulle ses å dra en kaffe å snacka lite skit. alltid trevligt ju!

så.. nu har jag spottat ut hur min resterande vecka ser ut. nu ska jag väl försöka sova då.. wish me good luck! och jag ber till gudarna att mina böcker kommer denna veckan, vilket jag inte tror dem kommer göra. men de börjar fan brinna i knutarna för pluggandets skull.. jag vill fan inte sitta med 3 bokanalyser och en uppsats sista veckan liksom....... bajsbibliotek!!

SLEEEEEEEEP!

Inga kommentarer: