måndag, april 18, 2011

I'm walking on sunshine

åååh.. bästa dagen! vaknar upp vid nio-tiden och det strålar av sol ute.. drar ner till stan och möter upp carro, emma och emmas pojkvän tobias. sen drog vi till tobbe för emmas tatuering. satt där i en halvtimme ungefär och snackade skit, sen drog vi till parken och fikade och lekte i lekparken. fatta jag var lycklig tjej, så kuuuuul! :)

snart kommer bästa anna hit för en kaffe å cigg på balkongen.. och ikväll äre grillkväll med fina tjejer och kille ;*

fick hem lapp om att mina böcker kommit idag med. så äntligen kan jag börja plugga! jag vet hur jävla fel det låter men har gått i 1,5vecka utan att kunna göra ett skit fast jag egentligen har massa att göra. så jag blev lycklig tjej! så dem ska jag ner och hämta sen, å så blir det en vända in i glashuset också såklart, trots pengabrist!

i veckan händer en massa skoj som följer;
tisdag - bowling med åsa, emma och tobias
onsdag - vin på balkongen med linda
torsdag - fika med emma, tobias, linda och åsa & paulina(?)
fredag - tjejkväll med vin, ost och spel
lördag - grillkväll hos mangan med massa fina människor

ÅH DU FINA VECKA.. DON'T PASS AWAY!

Inga kommentarer: