torsdag, april 28, 2011

now I'm free!

sov till tolv idag. skönt som fan. sen åkte ja iväg å fotade lite.. blev najs bilder. lär komma upp smakprov här när ja fått in bilderna på datorn å så. fan batteriladdaren ligger ju hemma hos lillasyster å batterijäveln dog ju, så kunde inte lägga in dem när ja kom hem, suger!

har i alla fall haft en trevlig dag. blev kaffe å cigg på världens mysigaste balkong hos killen ja fotade. värsta najsiga platsen lixx. drog hem vid halv sju å drog upp till grannen direkt när ja kommit hem, blev mer kaffe å cigg. gissar på att mina lungor är totalt kolsvarta, men ja e nöjd ändå.

gårdagens kväll/natt bjöd på olidlig ångest. slutade nånstans i duschen under det varma vattnet. satt där tills jag inte orkade gråta mer. jag hatar ångest. hatar när den kommer sådär. iofs blev jag halvt heartbroken igår så kan varit därför. jävla ångest. jävla liv. jävla kärlek. men de va för bra för å va sant. älskar när folk väcker känslor ja aldrig känner annars, å lämnar en, TRUE HARDCORE SHIT. fuck.

nåja. denhär dagen gjorde i alla fall allt en aning bättre. träffade ju lixx världens snällaste människa tror jag bestämt. de lär bli att vi umgås mer tror jag. snälla människor ftw lix!

sova snart? plugga imån? mmm.. maybe

Inga kommentarer: