tisdag, april 12, 2011

Vilse i skogen!

mmm... klant som jag är! skulle ut å jogga och tänkte att nu ser nog skogens små stigar hyfsade ut. dock ganska geggigt än. men i alla fall.. joggade och det gick jättebra, bättre kondition redan. sedan tänkte jag att "jag tar en ny väg", fann mig sedan i mitten av skogen och visste inte alls vart jag var. och ingen mobil hade jag heller. försökte hitta mig ut på stigen igen men hittade den fan inte.

gick mot trafikljudet och hittade tillslut ett hus jag kände igen. tänkte jag skulle gå över deras ängar men sen tänkte jag "neeeh".. så gick tillbaka samma väg jag kom å åt andra hållet. befann mig tillslut bland ett snår av gran och tall. hittade stora älgspår också och tänkte att "möter jag en älg så kommer jag kissa ner mig".. jag mötte ingen älg utan såg efter ett bra tag att jag tagit mig några meter från huset och ut ur skogen..... lyckat jennyfer... lyckat!

kom i alla fall tillslut ut efter att ha irrat runt i skogen i ungefär en timme. tur att jag hann ut innan det blev mörkt i alla fall, med tanke på att jag då inte hade sett ett piss...... scary thought!

well. är hemma och välbehållen. nu ska jag äta melon å macka å glo tv.
PUSS!

Inga kommentarer: