lördag, april 02, 2011

choop choop

well.. blev ingen utgång ikväll. blev å ta de lugnt istället. kan ju vara bra det med ibland.. mmh! får la röja en annan dag kan jag tänka. brukar ju vara bra på sånt. nåja.. ska väl sova nu snart för det finns inget direkt vettigare att göra. ingen är ju social när man skickar sms heller så fuck you, orkar inte.

har kirrat i mina dreads idag i håret. dock såg de halvt knasigt ut då jag har en utväxt som gör att det ser kalt ut på vissa ställen, som om ja e flintis. inte det finaste kanske. får ta å fixa till detdär. kanske ska man fläta ur skiten å färga å fläta i dem igen? nästan värt för att det ska se snyggt ut. äsch, vi får väl se hur det blir med det.

denna veckan som kommer får jag nog hem allt kanekalonhår som jag beställt. så då blir det att börja göra egna dreads. fyfan va kul det ska bli. säger jag nu..... kommer nog tröttna efter att jag gjort en...... haha!

nåja. sängen nu då. men först tvätta av maket. men godnatt.

Inga kommentarer: