onsdag, mars 23, 2011

you know I'm done, I give up

jag vet att jag verkligen inte borde.. men jag måste. jag måste få ur mig all denhär jävla skiten jag har inom mig. och just nu går det ut över mig, som det brukar vara, ordinary.

jag vet att jag är fuckad, att jag har konstiga krav, att jag söker alltför mycket uppmärksamhet. fan jag försöker verkligen hålla de dåliga sidorna borta från dig, men det verkar inte gå. och jag hatar när saker och ting går ut över andra, när det egentligen är mig själv jag är så otroligt förbannad å äcklad över.

jag har stora problem med hur jag ser mig själv. jag är, likt alla andra, min största kritiker. ingenting duger, ingenting är bra nog. det jag har slänger jag bort utan att tänka mig för. tänka mig för om det kanske är något som trots allt skulle vara bra för mig.

denna gången har jag verkligen försökt, försökt ta in dem som är bra för mig. likt förbannat blir saker och ting fel. jag ska väl förmodligen vara glad att vissa är så lätta att de förbiser mitt konstiga beteende. jag vet inte om dessa personer är dumma, eller om de innerst inne vet att allt inte riktigt står rätt till. jag gissar på det senaste eftersom jag på något sätt inte alls dras till dumma människor, i alla fall inte rent intellektuellt.

nej denna veckan har jag hatat allt som är jag. befogat? jag har ingen aning.

...
JUDGE ME

Inga kommentarer: