måndag, mars 14, 2011

How does it feel to be alive?

cause I ain't feeling a god damn thing!!!! usch va trött jag är på livet. det här jävla pluggandet tar smått död på mig. plus att de flesta flyttat härifrån, känns lagom jävla jobbigt. dessutom orkar jag inte vara glad för andras skull vilket får mig att känna mig som en stor jävla fittig idiot. jag vill verkligen bara lägga mig ner och dö just nu.

den här jävla vintern har ju inte gjort mitt mående bättre på något sätt, som vanligt. den har varit alldeles för lång och mörk. jag behöver verkligen ljus och värme nu, annars går jag fan in i väggen för att inte komma tillbaka. mina demoner håller verkligen på att äta upp mig, innifrån och ut. känner mig så jävla orkeslös och trött, vill bara sova bort livet.

att kärlekslivet just nu suger gör inte saken bättre heller. äsch jag orkar inte ens tänka på skiten. jag hatar bara när man säger en sak och menar en annan. vad fan är det att vela om anyway? känner man något så gör man väl? eller vad? ........

orkar inte!!!!

Inga kommentarer: