söndag, mars 13, 2011

All that I remember is that you had me at hello

hade en go dag igår. först var det kalas hemma hos familjen för lillasyster som fyllde 19 :) det var myspys. fick träffa william å så också som jag inte gjort på ett bra tag. sen blev ja hämtad av nathis å hennes lillebror, drog hem till dem å bytte bil å drog vidare in till stan. hämtade upp sarah å kirrade pizza. sen hem till mig å glodde melodifestivalen, satt å skrek hur jävla dåligt det var å sådär, sen söp jag bort resten.

vaknade upp på soffan idag på morgonen. hurfan hamnade jag där? tydligen däckade jag bara när nathis å sarah dragit. har i alla fall så jävla ont i höften så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. lagom kul sådär, plus att huvudet bankar lite titt som tätt.

nej nu ska jag fixa till mina naglar lite hade jag tänkt. kan behövas. hej dagens tjeeej! ehe. dö bakfylla dö

Inga kommentarer: